שיחת וידאו עם הרופא/ה האישי/ת מתנהלת באופן דומה לשיחת ווטסאפ או סקייפ, ומאפשרת לשני הצדדים להיפגש פנים מול פנים דרך המצלמה בטלפון הנייד.
את תור ניתן לקבוע דרך אתר לאומית, האפליקציה או במוקד שירות לקוחות בטלפון 507*. חשוב לשים לב שנבחרה האפשרות של "תור בשיחת וידאו".
דגשים לקראת התור
- יש להתקין את אפליקציית לאומית בטלפון החכם, ולאשר את השימוש ברמקול ובווידאו.
- יש להיכנס באפליקציה לזימון תור עם סיסמה ולבחור "תור בווידאו", ליום ולשעה הרצויים - קחו בחשבון כי התור צפוי להתקיים בטווח של רבע שעה לפני/אחרי המועד שקבעתם, וחשוב להיערך בהתאם.
- שיחת הווידאו תגיע אל מספר הטלפון המעודכן במערכת של לאומית.
- בשעת התור חשוב להימצא במקום פרטי ושקט כדי להיות קשובים לשיחת הווידאו עם הרופא.
מומלץ לתכנן היטב את שיחת הווידאו עם הרופא – זו הזדמנות לשאול ולקבל את כל המידע שתרצו. אם התור שזימנתם הינו עבור ילדיכם, יש לוודא כי הילד/ה נמצא/ת בקרבתכם בזמן השיחה.
- במהלך השיחה תוכלו להתייעץ עם הרופא/ה. כל מסמך שיופק עבורכם, מרשמים, הפניות, אישורים וכו', יעמוד לרשותכם ב"תיק הבריאות שלי" באתר לאומית או באפליקציה.
- כדי שתוכלו להמשיך וליהנות משירות זה חשוב להגיע לביקור אצל הרופא האישי במרכז הרפואי, לפחות פעם בשנה, על מנת לשמור על רצף טיפולי והיכרות רפואית מעמיקה עם הרופא האישי.
השירות בווידאו אינו מיועד למקרי חירום. בעת מקרי חירום יש לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם במרכז הרפואי, במוקד חירום או בחדר המיון.