ביטוח סיעודי

מבוטחי לאומית בפוליסה "לאומית סיעוד" מבוטחים על ידי חברת מנורה מבטחים ביטוח בע"מ

הצטרפות לביטוח הסיעודי

לדאוג היום למחר

תוחלת החיים בעולם המערבי נמצאת בעלייה מתמדת ומשפיעה גם על משך חיי החולה הסיעודי,
הוצאות טיפול בחולה סיעודי מגיעות לאלפי שקלים בחודש והכיסוי שמוסדות המדינה מעניקים לחולה הסיעודי אינו מספיק, במקרים רבים הופך החולה הסיעודי לנטל כלכלי כבד, בו נושאים בני המשפחה, לעתים - במשך שנים ארוכות.

"לאומית סיעוד" פוליסת הביטוח הסיעודי באמצעות מנורה מבטחים, מציעה לכם כיסוי המבטיח לכם להתרכז ברווחת החולה ובאפשרויות שיקומו ודואגת שברגע האמת, אם חס וחלילה את/ה ו/או היקרים לך תימצאו במצב סיעודי, תהיו זכאים לקבל סיוע כספי, אשר יאפשר לכם קבלת טיפול מסור והולם.
בנוסף תעמיד מנורה לרשותכם מנהל תיק לקוח אישי (Case Manager), עובד סוציאלי מקצועי בהכשרתו, אשר ידאג לליווי והכוונה של המבוטחים ובני משפחתם במיצוי הזכויות מול המוסדות והרשויות השונות.

לחצו לצפייה בפוליסת הביטוח המלאה
קבלה לביטוח סיעודי מותנית במילוי הצהרת בריאות, כמו כן גובה תגמולי הביטוח מותנים בגיל ההצטרפות. לכן - כדאי ומומלץ להצטרף בגיל מוקדם, כשבריאות כל בני המשפחה תקינה. פוליסה סיעודית אינה מכסה מצב סיעודי בגיל זקנה בלבד. מקרי סיעוד יכולים להתרחש גם בגילים צעירים.

 

*החל מיום 01/04/2019 החברה המבטחת את מבוטחי לאומית בפוליסה "לאומית סיעוד" הינה מנורה מבטחים ביטוח בע"מ.

הורים מכילים מדברים עם הילדה שלהם ומרגיעים אותה

הצטרפות לביטוח הסיעודי

הקבלה לביטוח כרוכה במילוי הצהרת בריאות, חיתום רפואי ואישור המבטח-מנורה מבטחים. 

למידע ולהצטרפות ניתן לייצור קשר עם מוקד לאומית סיעוד במנורה מבטחים בע"מ בטלפון 5565*, או לפנות באחת הדרכים המפורטות בקישור. 

לעוד בנושא
אחות בלאומית מחבקת ותומכת באישה מבוגרת

פרטי הפוליסה

ביטוח סיעודי הינו ביטוח למקרה בו המבוטח הופך סיעודי - אדם שאינו מתפקד באופן עצמאי בחיי היומיום (בהתאם להגדרות הפוליסה). במקרה כזה, יהיה המבוטח זכאי לקבלת תגמולי ביטוח חודשיים מחברת הביטוח. 

לעוד בנושא

דמי הביטוח החודשיים

דמי הביטוח החודשיים, הפרמייה החודשית אותה יש לשלם, משתנה בהתאם לגיל המבוטח. 

לעוד בנושא

הגשת תביעה

להסברים ולטפסים בנוגע לאופן הגשת תביעה, לחצו על הקישור. 

לעוד בנושא