מידע למשפחות שפונו מביתם

לאומית מעמידה לרשותכם מגוון שירותים

מוקד לשעת חירום 

בעקבות המצב, הקמנו בלאומית מוקד חירום המעניק עזרה וסיוע:

  • תמיכה וסיוע נפשי
  • תרופות ובתי מרקחת

המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 08:00 עד 20:00, ובימי ששי בין השעות 08:00-12:00, בטלפון 507*, שלוחה 9.

מוקד זה מתווסף לשירותים שניתן לקבל בטלפון ואונליין, ללא הגעה למרכזים הרפואיים. 

פעילות המרכזים הרפואיים ובתי המרקחת של לאומית

בעקבות המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות, יפעלו המרכזים הרפואיים של לאומית, אשר עומדים בדרישות המיגון של פיקוד העורף, בשעות הפעילות הרגילות. 

מומלץ להתעדכן מראש לפני ההגעה באתר לאומית ובמוקד שירות הלקוחות בטלפון 507*. 

בעקבות המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות, יפעלו בתי המרקחת של לאומית, אשר עומדים בדרישות המיגון של פיקוד העורף, בשעות הפעילות הרגילות. 

מומלץ להתעדכן מראש לפני ההגעה באתר לאומית ובמוקד שירות הלקוחות בטלפון 507*. 

סיוע ותמיכה נפשית מיידיים

ליצירת קשר, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות 507*. 

טיפול רגשי בטלפון או בווידאו על ידי מטפל מוסמך

השירות מיועד למבוגרים מגיל 18 ומעלה. 
הייעוץ מתקיים באמצעות שיחת טלפון או שיחת וידאו דרך אפליקציית "רפואה מהבית" של לאומית.
לחצו על הקישור לזימון תור לשיחת ייעוץ ראשונית עם חברת פמ"י
ניתן לפנות למוקד בטלפון 03-5688841 לבירורים.
שעות פעילות המוקד ימים א'-ה' בין השעות 09:00-21:00

גילים 12-25

לחצו על הקישור לזימון תור לפגישת הערכה הראשונית עם חברת הדספייס או צרו קשר בטלפון או בוואטסאפ למספר 054-7172244

גיל 13 ומעלה

התקשרו לטלפון 074-7292600 , והשאירו פרטים במענה הקולי. מתאמי שירות ישובו למתקשרים לקביעת תור להערכה ראשונית תוך 24 שעות למספר הטלפון שממנו התקשרו בלבד. יש לשים לב לא להתקשר ממספר חסום/מספר שאליו לא ניתן לחזור.

טיפול פרונטלי וטלפוני במרפאות בריאות הנפש של לאומית

במרפאות ובמרכזים הרפואיים ישנם צוותים רב מקצועיים הכוללים פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים קליניים מטפלים באמנות, אחיות בבריאות הנפש, מרפאים בעיסוק, דיאטניות ועוד.
הטיפולים מתחילים בפגישת הערכה ראשונית (אינטייק), ולאחר מכן נקבעת בשיתוף הפונה ובהתאם לצורך תכנית הטיפול המתאימה.

לתיאום שיחת הערכה ראשונית יש לפנות למוקד שירות הלקוחות 507*. 

מענה רגשי ראשוני באמצעות 3 שיחות טלפוניות

יצירת קשר:

072-2000272

ישנו מענה קולי המזהה את מספר הטלפון ממנו בוצעה השיחה. שיחה חוזרת מבוצעת תוך 24 שעות.

יצירת קשר:  

073-2800539

לצורך קבלת השירות יש להשאיר הודעה במספר הטלפון הייעודי.

יצירת קשר:

בטלפון 04-6816367
או במייל omers@galil-elion.org.il

מענה ניתן בין השעות 08:00-20:00, מומלץ לשלוח פרטים במייל. 

יצירת קשר: 04-6158130

מענה אנושי ינתן בין השעות 08:00 עד 17:00, בין הימים שני עד שישי

שירותי האונליין של לאומית

  • מוקד ייעוץ רפואי הפועל 24/7 בטלפון 507*
  • שירות התכתבות עם רופאים באמצעות האפליקציה
  • מוקד רפואת ילדים אונליין, להתייעצות טלפונית ווידאו עם רופא ילדים בשעות הערב, סופי שבוע וחגים
  • ועוד שירותים רבים 

מוקדי חירום, מידע ושירותים נוספים בשעת חירום

לאומית מעמידה לרשותכם מגוון דרכים לקבלת ייעוץ רפואי, בשעות בהן המרכז הרפואי סגור - בערב, בסופי שבוע ובחגים. 

שירותי רפואה כשהמרכז הרפואי סגור

לנוחותכם, בקישור מוקדי רפואה דחופה הזמינים עבור לקוחות לאומית. לפני ההגעה מומלץ לוודא שעות פעילות.