בקרוב תתאפשר הכניסה לאזור האישי רק באמצעות קוד אישי ב-SMS או מייל. יש לוודא שפרטי ההתקשרות מעודכנים במערכת.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בעיה, ולהעניק לכם את השירות המהיר והמדויק ביותר לצרכים שעולים.
רכזת הנגישות של לאומית, הגברת גלית שטיין עומדת לרשותך, לכל שאלה או בעיה בנושא של נגישות בלאומית. ניתן למלא פרטים בטופס, ונחזור אליך בהקדם.
לאומית מציעה מגוון רחב של כלים שמותאמים לאנשים חירשים ולקויי שמיעה, על מנת לאפשר להם תקשורת יעילה עם כל הגורמים השונים בלאומית
לקוחות לאומית עם מוגבלות, המגיעים לקבל שירות במרכזים הרפואיים עם חיית שירות, זכאיים לשהות עם החיה בכל מקום בו הוא נמצא בשטח המרפאה, בעת ביצוע בדיקה, קבלת טיפול, או במהלך אשפוז.
אנו בלאומית שירותי בריאות רואים חשיבות רבה בהנגשת השירותים ללקוחות עם מוגבלויות, וגאים להיות ארגון הבריאות הראשון אשר אתרו קיבל את תקן הנגישות AA.
לרווחת לקוחותינו פתחנו עבורכם מוקד לשירותי תרגום רפואי.
מידע ממשרד הבריאות, פיקוד העורף ומשרד המשפטים אודות נגישות בשעת חירום
አስፈላጊ የሕክምና መረጃ በአማርኛ