לתיק הבריאות שלי

ביטוח סיעודי

שלח לחבר

X
אנו שמחים לעדכן, כי החל מיום 01/04/2019 החברה המבטחת את מבוטחי לאומית בפוליסה "לאומית סיעוד" הינה מנורה מבטחים ביטוח בע"מ, וזאת לאחר שזכתה במכרז לבחירת מבטח חדש. 
חברי לאומית, המבוטחים בפוליסה לאומית סיעוד של כלל חברה לביטוח בע"מ, יעברו באופן אוטומטי ביום 01/04/2019 לפוליסת הביטוח של מנורה מבטחים  (למעט מי שארע לו מקרה הביטוח עד 31/03/2019) . 
הודעה שנשלחה למבוטחים

תוחלת החיים בעולם המערבי נמצאת בעלייה מתמדת ומשפיעה גם על משך חיי החולה הסיעודי, 
הוצאות טיפול בחולה סיעודי מגיעות לאלפי שקלים בחודש והכיסוי שמוסדות המדינה מעניקים לחולה הסיעודי אינו מספיק, במקרים רבים הופך החולה הסיעודי לנטל כלכלי כבד, בו נושאים בני המשפחה, לעתים - במשך שנים ארוכות.    
"לאומית סיעוד" פוליסת הביטוח הסיעודי באמצעות מנורה מבטחים, מציעה לכם כיסוי המבטיח לכם להתרכז ברווחת החולה ובאפשרויות שיקומו ודואגת שברגע האמת, אם חס וחלילה את/ה ו/או היקרים לך תימצאו במצב סיעודי, תהיו זכאים לקבל סיוע כספי, אשר יאפשר לכם קבלת טיפול מסור והולם. 
בנוסף תעמיד מנורה לרשותכם מנהל תיק לקוח אישי (Case Manager), עובד סוציאלי מקצועי בהכשרתו, אשר  ידאג לליווי והכוונה של המבוטחים ובני משפחתם במיצוי הזכויות מול המוסדות והרשויות השונות. 
לצד הקשר האישי והאנושי , תעמיד לרשותכם מנורה מגוון אמצעים דיגיטליים לשם עדכון בכל שלבי התביעה, ככל שתהיה כזאת, ואף תעמיד אזור אישי למבוטחי לאומית באתר האינטרנט שלה.  

לצפייה בפוליסת הביטוח המלאה 
לצפייה בעלון מידע: לאומית סיעוד 

קבלה לביטוח סיעודי מותנית במילוי הצהרת בריאות, כמו כן  גובה תגמולי הביטוח מותנים בגיל ההצטרפות. 
לכן - כדאי ומומלץ להצטרף בגיל מוקדם, כשבריאות כל בני המשפחה תקינה.
פוליסה סיעודית אינה מכסה מצב סיעודי בגיל זקנה בלבד. מקרי סיעוד יכולים להתרחש גם בגלאים צעירים.
איך מצטרפים 
ההצטרפות באמצעות מוקד לאומית סיעוד במנורה בטלפון: 5565*.  
לקוחות לאומית, בכל גיל, רשאים לבקש להצטרף לביטוח הסיעודי. 
הקבלה לביטוח כרוכה במילוי הצהרת בריאות, חיתום רפואי ואישור המבטח-מנורה מבטחים .
  • תינוקות מצטרפים באופן אוטומטי מרגע לידתם.
  • ילדים עד הגיעם לגיל 19- מבוטחים ללא עלות 
כמו כן, ניתן  להצטרף באמצעות טופס דיגיטלי 
או למלא טופס הצטרפות ולשלוח לפקס 0722238112 
או לכתובת מייל: Leumit-kmm@menora.co.il  

לקוח חדש בלאומית (עוברי קופה)
על מנת לשמור על רצף ביטוחי יש להעביר את אישור המבטח מהקופה הקודמת למנורה במייל: Leumit-kmm@menora.co.il או באמצעות הפקס, במספר 072-2228112.
ולאחר מכן לפנות למוקד המכירות 5565* להשלמת התהליך. 

למידע נוסף בנושא ביטוח סיעודי, היכנסו גם לשאלות נפוצות