לתיק הבריאות שלי

הגשת תביעה

שלח לחבר

X
כיצד יש לפעול במקרה של אירוע רפואי בחו"ל
  • בעת שהייתכם בחו"ל עומד לרשותכם מוקד חירום דובר עברית הפועל 24 שעות ביממה, בטלפון 972-3-5620000. 
    בכל פניה למוקד, נא הציגו עצמכם כמבוטחים ב"דרכונית לאומית".
    לשיחת גוביינא ניתן להתקשר דרך המרכזיה הבינלאומית במקום שהותך.
    במקרה של אישפוז יש להודיע על כך מיד לחברת הביטוח.
  • במידה ויש צורך באיתור וחילוץ המבוטח בעקבות היעלמותו ניתן ליצור קשר עם "כלל סיטל" בטלפון: 972-3-5783050 (24 שעות ביממה) . 
  • הנוסעים לארצות הברית מוזמנים ליהנות מגישה לרשת ספקי הבריאות של חברת United healthcare - UHC, אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בארה"ב ולקבל שירות רפואי זמין ומקצועי ללא הוצאת תשלום -cashless service  (למעט השתתפות עצמית כמותנה בפוליסה).
    באתר האינטרנט של חברת UHC  ניתן לאתר ולבחור ספק רפואי מתוך רשימה רחבה.
הגשת התביעה
לצורך תביעה יש למלא ערכת תביעות ולשלוח לכתובת כלל חברה לביטוח בע"מ, מחלקת תביעות נסיעות לחו"ל - "דרכונית לאומית", רחוב ראול ולנברג 36, קרית עתידים, מגדל 8, תל אביב, ת.ד. 37070. 
כמו כן, עומד לרשותכם מוקד תביעות של כלל חברה לביטוח בע"מ - נסיעות לחו"ל, בטלפון: 03-9420440 או 5454*.  
הגשת תביעה בנושא בריאות
הגשת תביעה בנושא מטען/איחור בנסיעה