מוקד שירות לקוחות 1-700-507-507
לתיק הבריאות שלי

שירות, תביעות וערעורים

שלח לחבר

X
מוקד לאומית סיעוד בכלל חברה לביטוח בע"מ,  עומד לרשותכם בכל שאלה ובקשה.
למבוטח הפונה למוקד, ישנה כתובת אחת הנותנת מענה לשאלותיו בכל הנושאים הקשורים לפוליסה: 
  • הכרת מערך שירותי הסיעוד בישראל.
  • חוק ביטוח בריאות ממלכתי, חבויות משרד הבריאות.
  • חוק הסיעוד, חבויות המוסד לביטוח לאומי.
  • שירותי הסיעוד בקופת החולים.
  • תכולת הפוליסה.
  • אופן צירוף מבוטחים חדשים.
  • זכויות מבוטחים קיימים.
  • הנחיה למילוי טפסים.
  • השוואות לפוליסות של קופות חולים אחרות, חברות ביטוח ומבטחים בשוק הפרטי.
מוקד שירות הלקוחות בכלל ביטוח עומד לשירותך בכל שאלה או הבהרה בטלפון: 1-800-702-702, בימים א'-ה' בשעות 08:00-18:00, ובימי שישי וערבי חג בשעות 08:00-13:00.
במקרה חירום יעמוד לרשותכם מוקד חירום מיוחד של לאומית סיעוד בכלל חברה לביטוח בע"מ, 24 שעות. 
הגשת תביעה
  • במקרה  של הגשת תביעה, להדפיס ולמלא את טופס ’הגשת תביעה’ 
  • יש להקפיד למלא את כל הפרטים  ולתת לרופא המטפל למלא את החלקים הרלוונטיים.
  • יש לצרף כל מסמך רפואי שברשותך היכול להעיד על מצבך הבריאותי.
  • את טופס התביעה והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח לכתובת: כלל חברה לביטוח בע"מ ,מוקד לאומית סיעוד בכלל חברה לביטוח בע"מ, ת.ד 723 ת"א, מיקוד 61006. 
למידע נוסף ניתן לעיין בפוליסת הסיעוד המלאה ובאתר כלל חברה לביטוח
הגשת ערער
פוליסת הביטוח הסיעודי "לאומית סיעוד" ניתנת באמצעות חברת "כלל ביטוח". בהתאם לפוליסת הביטוח מתקיימות בכלל וועדות ערר כדלקמן:
  1. ועדת ערר לעניין תביעות ביטוח- מימוש זכויות.
  2. ועדת ערר לעניין ההצטרפות לביטוח הסיעודי.
ניתן לערער על החלטת חברת "כלל ביטוח" תוך 60 יום מיום שנמסרה הודעת הדחייה בדבר ההצטרפות לביטוח או מימוש זכאות לקבלת תגמולי ביטוח.
את הערר ניתן לשלוח באחת מן הדרכים הבאות:
  1. בפקס, למספר: 077-6383024
  2. דרך דואר אלקטרוני, לכתובת המייל בקישור
  3. בדואר לכתובת: כלל חברה לביטוח בע"מ, רח' ראול ולנברג 36 ת.ד. 723 תל-אביב, 6100701.