לתיק הבריאות שלי

כתבות בנושא ספורט ואורתופדיה

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

"שתלכו בדרכים ישרות..."

יום ההליכה העולמי, ואנחנו עם 10 סיבות שישכנעו אתכם לנעול נעלי ספורט ולצאת להליכה!

"שתלכו בדרכים ישרות..."







 
  1. הליכה בשביל הלב - הליכה מחזקת את הלב, מפחיתה את הכולסטרול הרע, מגבירה את הכולסטרול הטוב, מאזנת את לחץ הדם ומפחיתה את הסיכון ללקות במחלות לב. 
  2. הליכה בשביל הבריאות - הליכה מחזקת את המערכת החיסונית ומפחיתה את הסיכוי לחלות במחלות כגון סוכרת, אסתמה וסוגי סרטן שונים.
  3. הליכה בשביל המשקל - ההליכה מאיצה את קצב חילוף החומרים, מסייעת בירידה במשקל ובשמירה על משקל גוף תקין. 
  4. הליכה בשביל הזכרון - הליכה מסייעת להגביר ולייעל תהליכים קוגניטיביים ומסייעת במניעת דמנציה. 
  5. הליכה בשביל העצמות - הליכה מסייעת למנוע בריחת סידן (אוסטאופורוזיס) על ידי חיזוק צפיפות העצם, ומסייעת למנוע דלקות פרקים על ידי שמירה על בריאות וגמישות המפרקים. 
  6. הליכה בשביל הטונוס - הליכה מעצבת את הרגליים, את הישבן ואת הבטן ובכך מסייעת בשמירה על יציבה טובה ובמניעת כאבי גב. הליכה גם מעצבת את הזרועות, משחררת את הכפתיים ומחזקת את הגב העליון. 
  7. הליכה בשביל הויטמינים - הליכה בחוץ, בשעות האור, מגבירה את כמות הויטמין D שהגוף סופג. ויטמין D חיוני לחיזוק העצמות, ייעול תיפקוד המערכת החיסונית, וחיזוק תאי הגוף. 
  8. הליכה בשביל האנרגיה - ההליכה מגבירה את מהירות זרימת הדם ואת כמות החמצן שמגיע לאיברי הגוף, ובכך נותנת לנו אנרגיה רבה. 
  9. הליכה בשביל השרירים - ההליכה משחחרת שרירים תפוסים ומסייעת להגמיש מפרקים נוקשים. ההליכה מקלה על כאבי שרירים. 
  10. הליכה בשביל הנפש - ההליכה משחררת אנדורפינים. השחרור מאפשר לנו להרגיש הפחתה בלחץ, במתח ובחרדה, ועליה באושר ובתחושה הכללית הטובה.