לתיק הבריאות שלי

כתבות בנושא ספורט ואורתופדיה

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

היכון, הכן, רוץ!

היכון, הכן, רוץ!
​לא חשוב באיזו שעה אתם יוצאים החוצה, תמיד יהיו סביבכם רצים. בבודדים, בזוגות או בקבוצות, הרחובות עמוסים באנשים עם בגדי ריצה ונעלי ספורט בוהקים. ריצה היא פעילות גופנית חינמית, אותה אפשר לבצע בכל מקום ובכל זמן, עם שפע יתרונות בריאותיים. 



 
  • ריצה מגבירה את נפח הריאות ומייעלת את תפקודן
  • ריצה משפרת את פעילות הלב, מסייעת בשריפת כולסטרול, ומפחיתה את הסיכון ללקות במחלות לב ובשבץ מוחי
  • ריצה מפתחת שרירים חדשים ומחטבת את השרירים הקיימים
  • ריצה מעלה את כמות הניורונים במוח, תורמת לשיפור הזכרון ויכולת הלמידה ומסייעת במניעת אלצייהמר
  • ריצה מביאה לשחרור הורמונים המשפרים את מצב הרוח והמוטיבציה
  • ריצה ידועה נוגדת דיכאון, מפחיתה לחצים ומתחים ומגבירה את רמות האנרגיה
  • ריצה מייעלת את תפקודה של המערכת החיסונית
  • ריצה מחזקת את העצמות ומונעת בריחת סידן
  • ריצה מסייעת בירידה במשקל ובשמירה על משקל גוף תקין
  • ריצה מזרימה חמצן ודם לעור הפנים, מקנה לפנים מראה צעיר ובריא יותר ומעכבת יצירת קמטים
  • ריצה מגבירה את הבטחון העצמי
  • ריצה משפרת את איכות השינה
  • ריצה מאריכה את משך החיים ומשפרת את איכות החיים  
רוצים לרוץ ולא יודעים איך להתחיל? לחצו על הקישור הבא, ותקראו אודות ריצה בריאה