לתיק הבריאות שלי

פעילות גופנית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

תרגיל אחד ביום: ריצה במקום

תרגיל אחד ביום: ריצה במקום






 
מדוע כדאי לעשות את התרגיל?
ריצה היא התנועה האירובית הטבעית והבסיסית ביותר. הריצה משפרת את הכושר הגופני, מחזקת את מערכת הלב ריאה, מפחיתה מתחים ומשפרת את מצב הרוח.
כיצד מבצעים נכון את התרגיל?
במהלך הריצה יש לשמור על גב ישר ומבט קדימה, בטן מהודקת בפנים, ברכיים וכתפיים משוחררים, ידיים כפופות לצדי הגוף הנעות בתזמון עם הרגלים. 
לאלו הסובלים מרגישות בגב או בברכיים מומלץ לרוץ על משטח רך כגון: מזרן או שטיח או לעבור להליכה מהירה.

יש לרוץ 30 שניות, להתאושש ולנוח בין 10-30 שניות.
מספר הסטים משתנה בהתאם לזמן האימון הרצוי. לאימון שמשכו 10 דקות מומלץ לבצע 10 סטים.
יש לחזור על אימון הריצה 3 פעמים בשבוע לפחות.
ניתן להעלות את דרגת הקושי על ידי הרמת ברכיים במהלך הריצה או ביצוע ריצה מהירה במקום (סקיפינג). 

ריצה נעימה!