לתיק הבריאות שלי

פעילות גופנית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

תרגיל אחד ביום: סקוואט

שבוע הספורט של לאומית הוא התירוץ המושלם לחזרה לשגרה של ספורט ופעילות גופנית, בשביל הגוף ובשביל הנפש!

תרגיל אחד ביום: סקוואט






 
על איזה שרירים התרגיל עובד?
תרגיל פשוט המחזק בו זמנית את שרירי הירך קדמי, הירך האחורי, הישבן, זוקפי הגב ושרירי הבטן העמוקים המייצבים.
מדוע כדאי לעשות את התרגיל?
התרגיל יעזור ויקל בביצוע פעולות שגרתיות כגון: קימה וישיבה, עלייה במדרגות והרמת חפצים מהרצפה.
כיצד מבצעים את התרגיל?  
  • עימדו זקוף כשהרגליים ברוחב האגן והידיים לצדי הגוף.
  • שבו עם האגן לאחור תוך כפיפת הברכיים, הטיית גב ישר לפנים, בטן מהודקת פנימה והרמת ידיים לפנים לגובה הכתפיים, וחיזרו לעמדת המוצא.
  • שימו לב שהאגן נע לאחור ושהברכיים לא בורחות לפנים.
 יש לחזור על התרגיל 10 פעמים, 3 סטים, 3 פעמים בשבוע.
ניתן להעלות את דרגת הקושי על ידי אחיזת משקולות/בקבוקי מים, או להקל ולבצע את התרגיל תוך ישיבה על כיסא וקימה.
 
אז קדימה, 
אל תדחו את הבריאות למחר, עכשיו זה הזמן המושלם לתרגל!