לתיק הבריאות שלי

פעילות גופנית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

זה הזמן להתחיל ללכת!

זה הזמן להתחיל ללכת!








למי שעוד לא התחיל ללכת, זה הזמן ואלו הן הסיבות, שיניעו אתכם מהכורסה:
  1. בזמן ההליכה מופרשים הורמונים שעוזרים לשיפור מצב הרוח, ולהפגת מתחים וחרדות.
  2. הליכה היא אחת מהפעילויות הבודדות שפועלת על כל שרירי הגוף, כולל הבטן, ומסייעת בשריפת שומנים.
  3. הליכה מסייעת באיזון לחץ הדם, ייצוב רמת הסוכרים והשומנים בדם. 
  4. הליכה משפרת את סיבולת לב-ריאה ואת זרימת הדם. 
  5. הליכה מחזקת ומעצבת את השרירים הרפויים, ונותנת להם טונוס. 
איך מתחילים? 
בהדרגה, כמובן. 
זמן וקצב ההליכה הוא אינדיבידואלי, וכל אחד מתחיל בקצב שלו, ולפי היכולות שלו. המטרה היא להתמיד, להגביר את הקצב מעט מפעם לפעם ולהאריך את משך ההליכה. מומלץ להציב יעדים ריאליים אישיים, ולנסות לעמוד בהם.  
זמני הארוחות עלולים להשפיע על איכות הפעילות. רצוי לסיים עם הארוחה הגדולה כשעה וחצי עד שעיים לפני הפעילות,  ולאכול משהו קטן, עם אנרגיה זמינה בכדי לשפר את הפעילות  (כגון בננה או תמר). 
חשוב להצטייד בנעליים מתאימות ונוחות 
אל תשכחו להתחיל, ולסיים, במתיחות!