לתיק הבריאות שלי

להיות בריאים עם לאומית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

מוקד ייעוץ רפואי חכם, לפני שפונים למיון

מוקד ייעוץ רפואי חכם, לפני שפונים למיון
תמיד זה קורה בלילה – הכאב או תחושת החולי מתחזקים ועולה ההתלבטות האם לפנות מיד למיון או שאולי אפשר להמתין עד הבוקר. אנחנו מהססים, תוהים אם לקחת את הסיכון של פניה למיון (שיתכן ומיותרת), והתמודדות עם עומס, תורים וחשיפה למחלות סביבנו, או להמתין בבית ולהסתכן בהחמרה של התסמינים, סיבוכים ודחיית תחילת קבלת טיפול. 

 
המערכת החכמה שמסייעת לכם לקבל את ההחלטה
לאומית, בשיתוף חברת דיאגנוסטיק רובוטיקס, משיקה עבורכם מערכת חכמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המסייעת לכם להפסיק להתלבט ולקבל את ההחלטה: האם לגשת למיון כעת או להמתין. 
המערכת צוברת ומעבדת את המידע משאלון רפואי אותו אתם ממלאים, בשילוב מידע רלוונטי מהתיק הרפואי האישי שלכם, ומייצרת המלצה: האם לגשת למיון, לגשת למוקד חירום, לשוחח עם רופא או להישאר בבית. 
השימוש בבינה מלאכותית נועד לאפשר ללקוחותינו את קבלת הטיפול הרפואי הטוב ביותר, המדויק ביותר והמותאם ביותר לצורכיהם הייחודיים. 
כדי לשמור על בטיחות הטיפול עבור לקוחותינו, שלבי ההטמעה הראשונים של המערכת ייערכו כניסוי קליני. המידע מהמערכת יועבר לרופאים מומחים שיבחנו את כל המידע וההמלצות, יצרו קשר עם הלקוח באמצעות שיחת וידאו ויתנו את המלצתם. 
כיצד השירות עובד?
השירות ניתן בימים א'-ה', בין השעות 19:00-23:00.
  • מתקשרים למוקד שירות לקוחות, בטלפון 507*, ובוחרים  "שירות מוקד ייעוץ לרפואה דחופה"
  • בוחרים באפשרות של "שירות דיגיטלי ניסויי הכולל יעוץ על ידי רופא מומחה" 
  • שאלון רפואי למילוי על ידכם יישלח לאפליקציית לאומית שבמכשיר הנייד שלכם. 
  • השאלון הרפואי עם הפרטים המלאים בתוספת ניתוח המקרה באמצעות הבינה המלאכותית, מועברים לרופא/ה מומחה/ית. 
  • הרופא/ה יוצרים אתכם קשר בשיחת וידאו ומייעצים אם לפנות לחדר מיון או להמשיך טיפול אחר.
  • סיכום הביקור יהיה זמין משעות הבוקר באתר לאומית או באפליקציה, תחת "מסמכים רפואיים". 
השירות מיועד לגברים ונשים מגיל 18, ואינו מיועד לילדים, לנשים בהריון, להתייעצות בנושאים כלליים או במקרי חירום. 
קבלת השירות מותנת בשימוש בטלפון נייד חכם וחיבור לאינטרנט. 
שימוש בבינה מלאכותית במערכת הבריאות 
בינה מלאכותית מבוססת על תהליכים של למידת עומק (Deep Learning) ואיסוף ועיבוד מידע בהיקף רחב, המבוצעים על ידי מחשבים. באמצעות הבינה המלאכותית מתאפשר זיהוי וניתוח של דפוסים ליצירת אלגוריתמים שיביאו לאבחון מהיר יותר ומדויק יותר של מגוון עצום של מחלות. אותם האלגוריתמים ממשיכים בתהליך למידה והתפתחות מתמדת, ובכך מגבירים עוד ועוד את דיוק האבחון. 
שימוש בטכנולוגיות הבינה המלאכותית מאפשרת לרופאים ראיה הוליסטית של בריאות החולה שמולם, תוך התייחסות לתסמינים, המחקרים בנושא, טיפולים אפשריים, מחלות עם ביטוי דומה, תופעות לוואי ועוד. ניהול המחלה מקבל ממד נוסף, רחב ומקיף, המתייחס לחולה, לצרכיו וליכולתו, הן מבחינה קלינית והן מבחינה אישית-רגשית.
אנו בלאומית מאמינים כי שימוש בטכנולוגיה הזו תאפשר קבלת החלטות רפואיות בצורה המדויקת והטובה ביותר בעבור כל אחד ואחת מלקוחותינו. בעתיד אנו צופים מיקסום של יכולות מערכות הבינה המלאכותית על מנת לבצע חיזוי של אבחנות וקביעת טיפולים, כחלק מתהליכי הרפואה המונעת הנהוגים בעולם.
לאומית מקפידה להיות בחוד החנית הטכנולוגית, וממשיכה בפיתוח טכנולוגיות רפואיות חדשניות אשר נועדו להעניק ללקוחות שלנו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, כי לנו זה אכפת.