לתיק הבריאות שלי

להיות בריאים עם לאומית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

חדש בלאומית! טופס 17 דיגיטלי

מהיום לקוחות לאומית יכולים להגיש בקשת התחייבות ולהפיקה דרך אתר לאומית והאפליקציה.

חדש בלאומית! טופס 17 דיגיטלי
 


 
 


 
דאגה לבריאות היא לא רק לדאוג לכם לשירותי רפואה מתקדמים, היא גם לדאוג לרווחתכם ונוחותכם. לאומית מחדשת עבורכם, עם שירות חדש שנועד לחסוך לכם זמן יקר!
לא עוד ריצות, בלי טרטורים. מהיום לקוחות לאומית אשר ברשותם הפנייה יוכלו להגיש בקשה לטופס 17 (התחייבות לתשלום) באופן עצמאי, דרך אתר לאומית או האפליקציה, ולקבל תשובה תוך חמישה ימים (וברוב המקרים, אפילו באופן מידי!). 

איך מפיקים טופס התחייבות?
  1. מקבלים הפניה מאחד מרופאי לאומית, מרופא שאינו מלאומית, מבית חולים או ממכון. 
  2. בוחרים היכן מעוניינים לבצע את הבדיקה או את הטיפול, תחת קטגוריית התחייבות טפסי 17, באתר לאומית או באפליקציה.
  3. מפיקים התחייבות - טופס 17, על ידי לחיצה על "יצירת התחייבות חדשה" או "יש לי הפניה מרופא חיצוני".
מתי מתקבלת התשובה?
המערכת הדיגיטלית מאפשרת טיפול מהיר ויעיל בבקשות ההתחייבות:
התחייבויות שאינן מצריכות אישור, יופקו באופן מידי.
התחייבות שמצריכות אישור, יטופלו תוך 5 ימי עסקים. 
איך מתקבלת התשובה?
תשובה לבקשתכם תקבלו בהודעת סמס, וגם באתר לאומית ובאפליקציה. 
דרך אתר לאומית או האפליקציה ניתן:
  • להגיש בקשה להתחייבות
  • לעקוב אחרי הטיפול בבקשה 
  • לצפות בהתחייבות שהגשתם, ובכל ההתחייבויות שהופקו/הוגשו/נמצאות בטיפול
  • להדפיס את ההתחייבות 
  • לשלוח את ההתחייבות במייל או בפקס
  • להציג את כל ההפניות הקיימות במערכת ועדיין בתוקף
לאומית דיגיטלית בשבילכם, גם מהבית 
לאומית עומדת לרשותכם עם מגוון שירותים וכלים דיגיטליים על מנת שתוכלו לקבל את שירותי הבריאות שלכם מכל מקום שתבחרו.
לחצו על הקישור למידע נוסף אודות שירותי הרפואה מרחוק של לאומית.