מוקד שירות לקוחות 1-700-507-507
לתיק הבריאות שלי

להיות בריאים עם לאומית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

חדש ובלעדי בלאומית! שיחת וידאו עם הרופא שלי – רפואה דיגיטלית מתקדמת, לשירותכם

חדש ובלעדי בלאומית! שיחת וידאו עם הרופא שלי – רפואה דיגיטלית מתקדמת, לשירותכם
הטכנולוגיה הדיגיטלית מתקדמת בקצב מהיר, ומביאה איתה שינויים ושיפורים במגוון רחב של תחומים המשפיעים על חיינו, ובינם שירותי הרפואה. הודות לשיפורים הללו, רופאים יכולים להעניק למטופליהם שירותים רפואיים מהירים, יעילים ואיכותיים יותר.
השירות החדש שלאומית מציעה – "שיחת וידאו עם הרופא שלי" מאפשר לכם לראות ולשוחח עם רופא המשפחה/הילדים האישי שלכם, מבלי להגיע למרכז הרפואי. הרופא האישי שלכם, שמכיר אתכם ואת ההיסטוריה הרפואית שלכם, יענה על שאלותיכם הרפואיות במהלך שיחת הווידאו, יסביר לכם על תוצאות הבדיקות שביצעתם, ויוכל לתת מרשמים לתרופות או הפניות על פי הצורך להמשך טיפול ו/או . 
כאשר אתם מעוניינים לזמן תור לרופא האישי שלכם או של ילדכם תוכלו לבחור בערוץ המתאים לכם ביותר: ביקור בסניף, תור באמצעות שיחת וידאו דרך הטלפון נייד או התכתבות דרך האתר או האפליקציה.


 
חשוב לדעת לפני השימוש בשירות
  • עליכם לוודא כי אפליקציית לאומית מותקנת אצלכם בנייד (להורדת האפליקציה החדשה של לאומית בגוגל פליילהורדת האפליקציה החדשה של לאומית ב AppStore .(
  • ודאו כי יש בידיכם סיסמה המאפשרת צפייה בתיק האישי דרך האתר או האפליקציה. את הסיסמה הראשונית ניתן לקבל דרך נציגות קשרי לקוחות במרכזים הרפואיים.
  • זמנו את התור ליום ולשעה הרצויה. קחו בחשבון כי התור צפוי להתקיים בטווח של רבע שעה לפני/אחרי המועד שקבעתם, וחשוב להיערך בהתאם.
  • לנוחותכם המרבית, בשעת התור חשוב להימצא במקום פרטי ושקט כדי להיות קשובים לשיחת הווידאו עם הרופא
  • אם התור שזימנתם הינו עבור ילדיכם, יש לוודא כי הילד/ילדה נמצא/ת בקרבתכם בזמן השיחה
  • זימנתם תור ואתם רוצים לבטלו? בלחיצת כפתור תוכלו לבטל או להזמין תור חדש.
  • שימוש באוזנייה המתאימה לנייד שלכם במהלך שיחת הוידאו יכול לסייע לכם לנהל את שיחת הוידאו בנוחות מרבית.  
  • השירות בווידאו אינו מיועד למקרי חירום. בעת מקרי חירום יש לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם במרכז הרפואי, במוקד חירום או בחדר המיון
  • לאחר שתתנסו בשירות החדש – נודה לכם אם תשתפו אותנו מה דעתכם עליו בסקר ייעודי שישלח לכם.
 

השירות מושק באופן מדורג במרכזים הרפואיים. 
לבדיקת זמינות השירות במרכז הרפואי אליו אתם משתייכים, יש לחייג למוקד שירות לקוחות 507* מכל טלפון נייד.