לתיק הבריאות שלי

להיות בריאים עם לאומית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

חדש ובלעדי בלאומית! שיחת וידאו עם הרופא שלי – רפואה דיגיטלית מתקדמת, לשירותכם

חדש ובלעדי בלאומית! שיחת וידאו עם הרופא שלי – רפואה דיגיטלית מתקדמת, לשירותכם
חדש ובלעדי בלאומית! שיחת וידאו עם הרופא האישי שלי.
הטכנולוגיה הדיגיטלית מתקדמת בקצב מהיר, ומביאה איתה שינויים ושיפורים במגוון רחב של תחומים, המשפיעים על חיינו, ובינם שירותי הרפואה. הודות לאימוץ הטכנולוגיות המתקדמות, רופאים יכולים, כיום, להעניק למטופליהם שירותים רפואיים מהירים, יעילים ואיכותיים יותר.


השירות החדש שפיתחה לאומית – "שיחת וידאו עם הרופא שלי" מאפשר לכם לראות ולשוחח עם רופא המשפחה/הילדים האישי שלכם, מבלי להגיע למרכז הרפואי. 

עד היום, כאשר נזקקתם לרופא, נהגתם להזמין תור (במוקד השירות או באפליקציה/באתר) ולהגיע לביקור במרכז הרפואי. 
בשנתיים האחרונות, פתחנו ערוץ נוסף - התכתבות עם הרופא האישי. לקוחות רבים אימצו את שירות ההתכתבות בחום רב, ומשתמשים בו באופן תדיר לבקשות רפואיות שונות (מרשמים לתרופות קבועות, מסמך רפואי, שאלה רפואיות, הפניות לרפואה יועצת ולבדיקות ועוד). 
ועתה, אנו פותחים ערוץ חדש לקבלת טיפול רפואי – "הרופא שלי בשיחת וידאו".
מעתה, באפשרותכם לקבוע תור בווידאו עם הרופא האישי שלכם או של ילדכם, ובמועד שקבעתם, הרופא יתקשר אליכם ישירות לטלפון הנייד, בשיחת וידאו.
במהלך שיחת הווידאו, הרופא האישי שלכם, שמכיר אתכם היטב, יכול לעיין במחשב בתיק הרפואי המלא שלכם. 
במועד שקבעתם, הרופא זמין עבורכם ויענה על כל שאלותיכם הרפואיות, יסביר לעומק על תוצאות בדיקות שביצעתם, ובמידת הצורך ימליץ על הטיפול הרפואי, יפיק עבורכם מרשמים לתרופות (שאינן קבועות) ו/או ייתן לכם הפניות לביצוע בדיקות והמשכי טיפול. 
כמובן, שכאשר נחוצה בדיקה פיזית – עליכם לזמן תור לביקור במרכז הרפואי, יחד עם זאת, בהרבה מקרים, ניתן לקבל ייעוץ רפואי איכותי ומקצועי באמצעות שיחת וידאו.
יצאנו לדרך בפיילוט במספר מרכזים רפואיים בכל רחבי הארץ, ואנו גאים מאד בהצלחתו. שביעות הרצון של הלקוחות שהשתמשו בשירות החדש מאד גבוהה ו- 98% ציינו שישובו להשתמש בשירות הווידאו. 
החל מהחודשיים האחרונים אנו מטמיעים את השירות החדש באופן מדורג בכל המרכזים הרפואיים.
השירות החדש מאד פשוט, נוח, וידידותי לתפעול.
כל שצריך הוא טלפון נייד, סיסמה לשירות ה-online של לאומית (אם אין לכם עדיין סיסמה זו,  ניתן להפיק באופן עצמאי באתר ובאפליקציה) ואפליקציית לאומית מותקנת בנייד.


דגשים לשימוש בשירות החדש
יש להיכנס באפליקציה לזימון תור עם סיסמה ולבחור "תור בווידאו".
זמנו את התור ליום ולשעה הרצויה - קחו בחשבון כי התור צפוי להתקיים בטווח של רבע שעה לפני/אחרי המועד שקבעתם, וחשוב להיערך בהתאם.
בשעת התור חשוב להימצא במקום פרטי ושקט כדי להיות קשובים לשיחת הווידאו עם הרופא. 
תכננו היטב את שיחת הווידאו עם הרופא – זו הזדמנות לשאול ולקבל את כל המידע שתרצו.
אם יש לכם בקשה שגרתית ופשוטה מהרופא – ניתן לכתוב לרופא האישי דרך ההתכתבות, לעומת זאת, אם חשוב לכם לקיים דיאלוג ושיחה עם הרופא – זמנו לו תור בווידאו, ואם להערכתכם, יש צורך בבדיקה גופנית – זמנו לרופא תור לביקור במרכז הרפואי.
כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מהערוץ החדש (הרופא שלי בווידאו), חשוב להגיע לביקור אצל הרופא האישי במרכז הרפואי, לפחות פעם בשנה, על מנת לשמור על רצף טיפולי והיכרות רפואית מעמיקה עם הרופא האישי.
אם התור שזימנתם הינו עבור ילדיכם, יש לוודא כי הילד/ילדה נמצא/ת בקרבתכם בזמן השיחה. 
זימנתם תור ואתם רוצים לבטלו? בלחיצת כפתור תוכלו לבטל או להזמין תור חדש.
השירות בווידאו אינו מיועד למקרי חירום. בעת מקרי חירום יש לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם במרכז הרפואי, במוקד חירום או בחדר המיון. 
שימוש באוזנייה המתאימה לנייד שלכם במהלך שיחת הווידאו יכול לסייע לכם לנהל את השיחה בנוחות מרבית.  
הרופאים האישיים שלכם מחכים ומצפים לפגוש אתכם גם בווידאו.

לחצו על הקישור להצטרפות ללאומית ולקבלת לפרטים נוספים אודות שירות רופא שלי בשיחת בווידאו