מוקד שירות לקוחות 1-700-507-507
לתיק הבריאות שלי

להיות בריאים עם לאומית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

העולם הדיגיטלי של לאומית

לאומית און ליין - ניהול הבריאות המשפחתית שלכם מהמחשב או מהטלפון הנייד בצורה זריזה, יעילה, נוחה ופשוטה, ומכל מקום שרק תרצו.







השירותים המוצעים דרך לאומית און ליין:
  • החזר כספי לחשבון – החזרים כספיים על מגוון של בדיקות, טיפולים והתייעצויות ישירות לחשבון, תוך 5 ימי עסקים וללא כל צורך להגיע למרכז הרפואי (כל המידע אודות קבלת החזרים דרך לאומית און ליין, בקישור)
  • התכתבות עם רופא - הפניות, מרשמים, התייעצויות ומענה לשאלות שעולות, בקלות, בהתכתבות מול רופא הילדים או רופא המשפחה האישי (לחצו וצפו סרטון הסבר אודות התכתבות עם רופא)
  • זימון תורים -לחיצה אחת לזימון תור אצל הרופא המבוקש, ביום ובשעה הנוחים לכם, ולחיצה נוספת לשינוי או ביטול התור (לחצו וצפו בסרטון הסבר אודות זימון תורים און ליין).
  • חידוש וקבלת מרשמים לתרופות - אין צורך לגשת לרופא בשביל לקבל מרשם. הבקשה לחידוש המרשם נעשית און ליין, ואת המרשם ניתן להדפיס במדפסת הביתית, או להציג את הטלפון בבית המרקחת (לחצו וצפו בסרטון חידוש מרשמים און ליין).
  • תוצאות בדיקות מעבדה - ישנה גישה לתוצאות של בדיקות מעבדה ברגע שהן מתקבלות, ישירות לנייד או למחשב (לחצו על הקישור להסבר אודות צפייה  בתוצאות מעבדה בלאומית און ליין). 
  • המלצות רפואיות - תזכורות והמלצות לחיסונים, בדיקות סקר ועוד, על פי הצרכים האישיים שלכם.
  • הפקת טופס 17 - הגשת בקשה לטופס השתתפות (טופס 17), וכשהבקשה מאושרת הטופס יגיע אליכם ישירות למחשב או לנייד. את הטופס ניתן  להדפיס או לשלוח במייל או בפקס. 
  • העתקי מסמכים רפואיים - העתקים של אישורי מחלה, הפניות לבדיקות ועוד מסמכים רפואיים, בקלות וביעילות. 
  • היסטוריה רפואית - כל המידע אודות הבריאות שלכם, תרופות שאתם נוטלים, טיפולים שעברתם ועוד. 
  • קבלת שירות ללא כרטיס מגנטי - קבלת שירות במרכז הרפואי (אחיות, רופאים ואפילו בית המרקחת)  גם ללא הכרטיס המגנטי. פשוט הפעילו את  "שירות ללא כרטיס"  ואתם מוכנים. 
כיצד מתחברים ללאומית און ליין?

שירותי לאומית און ליין נועדו להקל על חייכם ולחסוך לכם זמן יקר. כל מה שנותר לעשות הוא להתחבר בצורה פשוטה וקלה:
בשלב הראשון ניגשים למרכז הרפואי לקבלת סיסמה מנציגת קשרי לקוחות. 
לאחר מכן, נכנסים לאתר או לאפליקציית לאומית (להורדת האפליקציה של לאומית בגוגל פליי, להורדת האפליקציה של לאומית ב- AppStore). מכאן, כל מה שנותר לעשות זה להיכנס ל"תיק הבריאות שלי" באתר לאומית או ל"חשבון אישי" באפליקציה ולהזין מספר תעודת זהות ואת הסיסמה שקבלתם. זהו! אתם מחוברים. עכשיו בחרו את השירות הרצוי, ותתחילו ליהנות ממגוון השירותים שאתם יכולים לקבל, בכל מקום ובכל זמן, בהקלקה אחת
לאחר כניסה ראשונית עם הסיסמה שקבלתם, תוכלו להשתמש באפשרות של טביעת אצבע כזיהוי לאפליקציה.