מוקד שירות לקוחות 1-700-507-507
לתיק הבריאות שלי

להיות בריאים עם לאומית

שלח לחבר

X
   
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

מהפכת השקיפות של לאומית שירותי בריאות

מהפכת השקיפות של לאומית שירותי בריאות
כיום, לפני שאדם טס לחו"ל, הוא בודק את המלונות ב- Tripadvisor. לפני שהוא קונה מוצרי חשמל, הוא קורא את הביקורות ב- Zap  ולפני שהוא רושם את ילדיו בבית הספר, הוא בודק את הדירוגים של בתי הספר באתר משרד החינוך.  בעידן המודרני, מרבית הצרכנים בודקים את דירוגי הגולשים וחוקרים אודות כל שירות או מוצר לפני שמתחייבים אליו. על אחת כמה וכמה בנושאים הקשורים בבריאות. צרכנים בודקים אודות הליכים רפואיים, תרופות, בתי חולים מומלצים, רופאים ועוד. צרכנים מחפשים מידע מקיף ועל פיו, הם מקבלים החלטות. 
לאומית מביאה את עולם השקיפות אל קופות החולים!
לראשונה בישראל, לאומית מביאה את עולם השקיפות אל קופות החולים, באמצעות חשיפת ציוני שביעות רצון הלקוחות מהסניפים בו הם מטופלים. בזכות חשיפת המידע הציבור יוכל לקבל החלטות נכונות ומבוססות בתחום הבריאות.
המהלך הינו מהלך משלים למהפכת השירות שמובילה לאומית בשנים האחרונות. לאומית השקיעה רבות בהענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה תחת הכותרת "לנו זה אכפת" - פיתוח כלים ניהוליים, שיפור תהליכי שירות, פיתוח מערכות טכנולוגיות, שירות אונליין, סדנאות שירות, רופא אישי ואף, שינוי המבנה ארגוני, הכל במטרה להעניק ללקוחות חוויית שירות מצויינת. שיאו של המהלך בזכייתה של לאומית השנה במקום הראשון בתחרות שירות וחווית לקוח מטעם המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), בקטגוריית השירות כשותף אסטרטגי. וכעת, לראשונה בישראל, ממשיכה לאומית בחדשנותה בשירות ובמהלך יוצא דופן בחרה לפרסם לכלל הציבור את הציונים שמעניקים ללקוחותיה לסניף בו הם מטופלים.
השקיפות במידע, מאפשרת לכם, הצרכנים, לקבל החלטות מושכלות בתחום הבריאות, וללאומית, להמשיך ולהקשיב ללקוחות, לבצע תהליכי למידה באופן רציף, לשפר ולהשתדרג, כדי שתמשיך להוביל את השירות הרפואי בקהילה, ותמשיך להעניק ללקוחות את השירות אותו הם מצפים לקבל..
אז איך זה עובד?
בכל חודש נדגמים על ידי חברת  Marketing Information Systems)  MIS) בממוצע כ-1,500 לקוחות לאומית (מעל 28,000 לקוחות בשנה) לאחר ביקורם בסניף. סל הכל נדגמים לקוחות ביותר מ- 250 סניפי לאומית שירותי בריאות, בכל רחבי הארץ. 
הלקוחות נשאלים אודות שביעות רצונם הכללית מהביקור בסניף, וכן, אודות שביעות רצונם מהרופאים, האחיות, נציגות קשרי הלקוחות ומבית המרקחת. בכל אחד מהמדדים השונים הלקוח מתבקש להעניק ציון.
מהיום, לאומית חושפת את כל הדירוגים של כל הסניפים. וכל אחד יכול להיכנס לאתר, לבחור עיר וסניף ולראות את הציונים שניתנו לו על ידי לקוחות לאומית. 
ככה בוחרים היום קופה.
לחצו כדי לראות מה הדרוג שקיבל סניף לאומית בעיר שלכם.