מוקד שירות לקוחות 1-700-507-507
לתיק הבריאות שלי

שירות לקוחות, פניות הציבור, נציבת קבילות הציבור, ועדת ערר/ועדת חריגים

שלח לחבר

X
מוקד שירות הלקוחות
נציגי שרות הלקוחות של "לאומית" ישמחו לעמוד לרשותכם בכל פנייה. המוקד מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של מידע, יעוץ וזימון תורים, הכל מתוך מטרה להעניק לכם שרות מהיר, יעיל ומקצועי בשיחת טלפון אחת.
בין המידע והשירותים במוקד: זימון תורים, פניות הציבור, ומידע נרחב בנושאי: חוק ביטוח בריאות ממלכתי, לאומית כסף ולאומית זהב, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל ומידע אדמיניסטרטיבי.
מוקד שרות הלקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 7:00 - 22:30  ובימי שישי ובערבי חג בין השעות 7:00 - 13:00.  
מספר הטלפון של המוקד 1-700-507-507, או בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד. 
פניה לנציג שירות לקוחות דרך האתר
פניות הציבור
ניתן לפנות גם בכתב לפניות הציבור:
פקס: 03-6949614
כתובת: שפרינצק 23 תל אביב
פניות הציבור – לאומית שירותי בריאות.
פניה לפניות הציבור דרך האתר
נשמח לעמוד לשירותך!
פניות לנציבת קבילות הציבור 
מבוטח הרוצה להגיש קבילה כנגד קופת חולים או כנגד נותן שירותים של קופת החולים (לרבות בתי"ח הנותנים שירותים לקופות) בין בעניינים הקשורים לזכויותיו בנושא סל שירותי הבריאות הממלכתי, בין בנושא התכנית לשירותי בריאות נוספים ובין בעניינים נוספים הקשורים למימוש זכויותיו כמטופל וכמבוטח רשאי לפנות לנציבת קבילות הציבור שעפ"י חוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות (ניתן להגיש לנציבות קבילות גם בעניינים המצויים באחריותו הביטוחית של משרד הבריאות לפי התוספת השלישית לחוק ביטוח בריאות ממלכתי) בדרכים הבאות ובצרוף המסמכים הרלוונטיים: 
בטל' 5400* או בפקס: 02-5655981
בדוא"ל בכתובת- kvilot@moh.health.gov.il
בדואר בכתובת- רחוב ירמיהו 39 ירושלים 
פניה ישירה דרך אתר "כל הבריאות" של משרד הבריאות
ועדת ערר / ועדת חריגים
מבוטח הזקוק לשירות בריאות שאיננו כלול בסל הבריאות הממלכתי רשאי לפנות לוועדת חריגים. הזכות לפנות לוועדת חריגים נתונה לכל מבוטח הסובל מבעיה רפואית המשפיעה באופן מהותי על מצבו הרפואי ותפקודו ואשר נזקק לשם כך לשירות בריאות אשר איננו כלול בסל הבריאות. 
הסבר והפנייה לוועדה תעשה באמצעות נציגת קשרי לקוחות במרכזים הרפואיים. לוועדת ערר ארצית ניתן לפנות גם באמצעות הפקס לפניות ציבור: 03-6949614.