מוקד שירות לקוחות 1-700-507-507
לתיק הבריאות שלי

שירות לקוחות ופניות הציבור

שלח לחבר

X

מוקד שירות הלקוחות

נציגי שרות הלקוחות של "לאומית" ישמחו לעמוד לרשותכם בכל פנייה. המוקד מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של מידע, יעוץ וזימון תורים, הכל מתוך מטרה להעניק לכם שרות מהיר, יעיל ומקצועי בשיחת טלפון אחת.
בין המידע והשירותים במוקד: זימון תורים, פניות הציבור, ומידע נרחב בנושאי: חוק ביטוח בריאות ממלכתי, לאומית כסף ולאומית זהב, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל ומידע אדמיניסטרטיבי.
מוקד שרות הלקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 7:00 - 22:30 , בימי שישי ובערבי חג בין השעות 7:00 - 13:00 ובמוצ"ש משעה לאחר צאת השבת ועד חצות.  
מספר הטלפון של המוקד 1-700-507-507, או בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד. 
פניה לנציג שירות לקוחות דרך האתר  - לחצו כאן

ניתן לפנות גם בכתב לפניות הציבור:
פקס: 03-6949614
כתובת: שפרינצק 23 תל אביב
פניות הציבור – לאומית שירותי בריאות.
לפניה לנציבת פניות הציבור דרך האתר - לחצו כאן 

נשמח לעמוד לשירותך!

פניות למשרד הבריאות 

ניתן להפנות לנציבת קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות:
כתובת: מגדלי הבירה, קריית הממשלה, רח’ ירמיהו 39, ירושלים.
פקס: 02-5655981
טלפון: 02-5681257  - מענה אנושי בין השעות 13:00 - 15:00. 
תא קולי אישי בטלפון: 02-5681234 - ניתן להשאיר הודעה 24 שעות ביממה
כתובת דוא"ל: KVILOT@MOH.HEALTH.GOV.IL

ועדת ערר

בכל מקרה בו הנך סבור/ה שאינך מקבל/ת שרות רפואי כפי שמגיע לך על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי או על פי תוכנית השב"ן (הביטוח המשלים) הנך רשאי/ת להגיש בקשת ערעור לוועדות ערר של "לאומית" באמצעות המרכז הרפואי לו הנך שייך/ת.